XVI Copa de España de Pista esta fin de semana

cartelrn1000m0001.jpg

Preto de 800 palistas de 92 clubs inscritos daranse cita na pista de Castrelo de Miño a partir das 9:30 h. de mañá sábado 29, nesta regata nacional de 1.000 m. en pista. Comezarase coas probas contrareloxo para continuar coas semifinais ata as 14:40 h.

Ás 16:30 volverán realizarse tres mangas contrareloxo previas ao resto de semifinais que se disputarán ata as 19: 40 h.

Desta forma para a xornada do domingo só quedarán as finais, terminando ás 13:00 h. e asi poder realizar o acto de entrega de trofeos ás 13:30 h.

Esta regata forma parte da Copa de España de Pista, Copa Xunta de Galicia e Gran Premio de Galicia de Pista e é unha das de maior participación das previstas esta tempada en Castrelo de Miño.

Competirán as categorias cadete xuvenil e senior nas modalidades de K-1, K-2, C-1 e C-2. Espérase a presenza de todo o equipo nacional encabezado polo campión olímpico David Cal.

rn1000m019.jpg

Advertisements

Unha resposta

  1. Un evento interesante sin duda, pero la verdad es que su cartel más que invitar a asistir lo que hace es espantar a la gente. Esto lo digo a modo de crítica constructiva, si se quiere que la gente se tome en serio este tipo de actividades no sólo hay que hacer un buen trabajo durante el evento sino que hay que hacer una promoción de ese evento que esté a la altura del mismo, que invite a la gente a asistir.

    Un ejemplo de esto es la página del concello, es sencilla pero está bien hecha y quien la conoce vuelve a visitarla además de recomendarla a otras personas. Si la página estuviera mal hecha, descuidada y poco amigable con el usuario por muy interesante que sea el contenido seguro que no tenía las visitas que tiene ahora.

    El cartel del evento parece hecho a última hora como se pudo y por salir del paso y eso es una mala carta de presentación no sólo de la regata sino del concello, pienso que se debería cuidar un poco más su diseño, no es muy dificil, sólo es cuestión de asesorarse un poco.

    Saludos y espero no ofender ni molestar a nadie con este comentario, mi intención es hacer una crítica constructiva.

    María José.

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: